poniedziałek, 15 stycznia 2018

Ślubna kartka w pudełku / A Wedding Card in the box

Witam Was serdecznie!
Hello everybody!

Początek roku kojarzy nam się z nowymi wyzwaniami, możliwości, szansami.
 Dla niektórych początek roku, to początek nowej drogi życia - życia we dwoje.
Z tej okazji przygotowałam kartkę ślubną w ozdobnym pudełku.
W mojej pracy wykorzystałam arkusze z kolekcji Magicznej Kartki Wyspa motyli i Magia Barw.
Kartkę ozdobiłam kwiatami i tekturową ramką.

The beginning of the year is associated with new challenges, opportunities and possibilities.
  For some, the beginning of the year is the beginning of a new way of life - living together.
On this occasion, I have prepared a wedding card in a decorative box.
In my project, I have used papers from the Magiczna Kartka's collection of Isle of Butterflies 
and The Magic of Colors.
I have decorated the card with flowers and a chipboard frame.

Zapraszam do obejrzenia :)
I invite you to watch the photos :)







W pracy wykorzystałam
I have used


Pozdrawiam
Greetings


1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)