piątek, 3 listopada 2017

Ślubny exploding box - Obietnice / Wedding Exploding Box - Promises

Witajcie kochani!
Hello, dear!

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić ślubnym exploding boxem, który wykonałam z kolekcji Obietnice.
Boxa i poszczególne elementy wyciąłam przy użyciu plotera Brother Scan'N'Cut. Skorzystałam z gotowego pliku SVG/FCM Exploding Box z łączeniami serduszko 10 cm - jest to mój ulubiony box :)
I would like to share with you today a wedding exploding box, which I have made from the papers collection Promises.
Box and individual elements I cut using a Brother Scan'N'Cut plotter. I have used the ready file SVG / FCM Exploding Box with 10 cm heart - this is my favourite box :)

Kolekcję Obietnice i plik do wycięcia boxa możecie oczywiście kupić w sklepie Magicznej Kartki.
Papers collection Promises and file to cut the box you can, of course, buy in the Magiczna Kartka's shop.

W środku boxa umieściłam życzenia, rulonik na pieniądze, tekturki i złote obrączki.
Poszczególne elementy ozdobiłam kwiatami z papieru i listkami ze złotym embossingiem.
In the middle of the box, I have placed wishes, a paper roll for money, laser cut chipboards and gold wedding rings.
I have decorated the elements with flowers made from paper and leaves with gold embossing.

Serdecznie zapraszam do oglądania :)
Please see my project :)











W mojej pracy wykorzystałam:
I have used in my project: 


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że znaleźliście dla mnie chwilę.
Sending kisses and thank you for your visit.



2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)