niedziela, 9 sierpnia 2015

Wyniki wyzwania lipcowego...

Witajcie moi mili w tą niesamowicie upalną niedzielę.... 

Dzisiaj bez zbędnego gadania, przynoszę dla Was wyniki wyzwania lipcowego "LO w wakacyjnym klimacie" :)
Mimo wielu kontrowersji, znalazły się osoby, które udowodniły, że jeżeli chce się powalczyć o nagrodę pieniężną to da się to zrobić ! Dziękujemy bardzo za udział :)

Tak więc.....

TOP3: otrzymuje:
 praca numer 8, należąca do Kasi

TOP2:
praca z numerem 10, którą wykonała Marta

TOP1:
to praca od Sylwii, z numerem 11!!


A główna nagroda pieniężna, czyli BON o wartości 100zł poleci do osoby, z numerem:
czyli Marty !!!! :)
Serdecznie gratulujemy !!! :)

Dodatkowo, mamy do rozdania bony upominkowe z 10% rabatem, dla naszych uczestniczek wyzwania, których prace spełniły warunki naszej zabawy....
Bony wyślemy do prac z numerami: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 12

Uprzejmie prosimy o autorki powyższych numerów o zgłaszanie się do nas na maila magiczna.kartka@gmail.com, do końca jutrzejszego dnia :)

Przyjemnego popołudnia! 
Magiczna Kartka

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy! :* Gratuluję pozostałym wyróżnionym! Bardzo się cieszę, że bon trafia do Marty, która tak gorąco namawiała nas do udziału w wyzwaniu :) Serdecznie dziękuję za decyzję o bonie rabatowym :) jeszcze dziś wyślę maila! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki motywacji Marty właśnie zrobiłam swoje scrapy :)

      Usuń
  2. Ohhhhh !! Po beznadziejnyn tygodniu, w ktorym to poparzylam sie rosolem, dostalam ostrej reakcji uczuleniowej ze az spotaknie z pogotowiem mialam a pozniej z brakiem internetu.. taka oto wiadomosc. I jak tu nie kochac niedzieli i Magicznej Kartki ?? <3 dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sobie osłodzisz zakupami :) I będzie co raz lepiej !

      Usuń
  3. Ojej, z tego upału przegapiłam :(
    Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuuu...rabacik przeszedł mi kolo nosa :( byłam na urlopie i nie miałam jak maila napisać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)