niedziela, 22 lutego 2015

Jestem kobietą! - wyzwanie

Witajcie Kochani!

Już niedługo, za dni kilka będziemy obchodzić bardzo miłe święto ;) - dzień kobiet! Z tej okazji, mamy dla Was wyzwanie Jestem kobietą!

Należy stworzyć kartkę, a w niej użyć elementów które kojarzą nam się z kobietami: sukienki, torebki, kapelusze, szpilki itp. Oczywiście, to tylko przykłady :) Czekamy na Waszą kreatywność!

Pamiętajcie o zasadach brania udziału w wyzwaniach, szczególnie o tym, że w pracy mają znaleźć się materiały Magicznej Kartki i mają stanowić widoczną część pracy. Napiszcie jakich materiałów użyliście abyśmy nie mieli wątpliwości :)

Prace należy zgłaszać do 28.02.2015 godz. 23:59 :)


A nasze projektantki stworzyły takie kobiece prace:


Ewa
W swojej pracy użyła motywu wachlarza.





Użyte materiały: 

Pożegnanie Lata 005Pożegnanie Lata 019


Asia
Wkomponowała w swoją pracę suknię, szpilki i opaskę.




Użyte materiały: 

Pod Moim Niebem 008Mali Odkrywcy 006 - girlRajski Ogród 02Rajski Ogród 05


Ewa Sz.
Ozdobiła pracę pięknym gorsetem.




Użyte materiały: 

Wyspa Motyli WM01Wyspa Motyli WM03Wyspa Motyli WM13 - dodatki 02Wyspa Motyli WM15 - dodatki 04GK_03 - zielony / trawiasty


Karolina
Wykorzystała kobiecy motyw w postaci manekina.





Użyte materiały: 


GosiaK
Ja natomiast przedstawiłam damskie kapelusze w trzech odsłonach :)




Użyte materiały:

Venus i Mars 005Venus i Mars 007Venus i Mars 015 - dodatki Venus 1



Zapraszamy do zabawy!
Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. przepraszam za małe zamieszanie, ale właśnie zmieniłam nawę bloga więc moją pracę muszę chyba dodać jeszcze raz bo pod poprzednim adresem nie jest już dostępna, a wyzwanie tak kuszące, że szkoda mi rezygnować, :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)