wtorek, 13 maja 2014

Mediowa ramka

Witajcie Kochani! 
Dosłownie parę dni temu ruszyło u nas wyzwanie poświęcone Mamom, do udziału w którym serdecznie Was zachęcam! Ja w związku z tym przygotowałam kartkę dla mojej Mamy na urodziny, które miała w pierwszym tygodniu maja, a dziś chciałabym zaprezentować Wam pracę w bardzo podobnej kolorystyce, lecz bardzo różniącą się od ostatniej pracy. Wykonałam ją  dla moich rodziców, ot tak - bez okazji, a raczej z okazji, że są dla mnie bardzo ważni i zawsze we mnie wierzą. 

Jest to mediowa ramka z naszym wspólnym zdjęciem z ostatnich wakacji. Przyozdobiłam ją metalowymi dodatkami, kwiatami i oczywiście pięknymi papierami z trzech różnych kolekcji Poranna Kawa, Pożegnanie Lata oraz Kropki. Bardzo lubię łączyć ze sobą przeróżne kolekcje i uzupełniać je sobą nawzajem. W pracy znajdziecie również 3 elementy, bez których nie potrafię się obyć i niemal każda moja praca je zawiera - dratwę, gazę i papier kraft, który również dostępny jest u nas w sklepie.

A oto moja dzisiejsza inspiracja: 



I detale: 




Zwróćcie uwagę, jak te papiery bardzo fajnie ze sobą współgrają





A oto użyte materiały:

      





3 komentarze:

  1. genialne!!!! rameczka wygląda jak połączone ze sobą rurki!!! cudo!!!

    zapraszam do siebie http://karteczkowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowność w każdym calu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! I've been following your website for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from
    Lubbock Tx! Just wanted to say keep up the fantastic job!


    My webpage - London Independent Massage ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)